BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 17, 2010

adakah anda gadis pisau cukur? check it out...


dah tgok cte pisau ckur? ala~ y maya karin n fazura blkon 2? besh kn... huhuhu.. khidupan n realiti sbnar wanita metropolitan. adakah kte trglong dlm glngan gadis pisau cukur?
meh kte sme2 cek..
1. Di awal perkenalan gadis banyak memainkan peranan menggoda lelaki dengan menggunakan semua aset yang dimilikinya.
(ada buat bgitukah? (^,^))

2. Gadis pisau cukur ini kebanyakannya lemah lembut, manis dan bijak berkata-kata. Pada mulanya dorang x minta apa-apa tetapi lama-lama botak kepala lelaki mengadakan setiap permintaannya.
(huhuhu... aku tau rmai antre kte y lmbut, manis n bijak bkte2.. ayt masyuk ma~.. jd u alzz gadis psau ckur ke? jwb dlm hti sndri jla eks... ngeh4..)

3. gadis pisau cukur berperwatakan seperti gadis mewah yang memiliki segalanya. ini adalah untuk menyakinkan lagi lelaki bahawa dia tidak memerlukan harta lelaki untuk jadi senang. Namun harus diingat semua itu hanya berlakon semata-mata.
(ops!!! ye ker? =))

4. Agak seksi dan menggoda. Maklumlah cara ini sahajalah yang boleh membuat lelaki cair.
(oish... cne plk lau gadis y mmg born dgn sifat kepenggodaan.. ush..)

5. Biasanya mempunyai sejarah pahit dalam kehidupan mereka. Umumnya mereka ini anti lelaki. Contohnya anak jadi mangsa rogol ayah sendiri. Apabila
usianya semakin meningkat, dia merasakan semua lelaki tidak boleh diharap dan dia menanam hasrat untuk membalas dendam pada semua lelaki.
(ye ek? bkn sbb mmg gle duet ke.. hahahahahahah)

6. Mula minta itu dan ini setelah agak lama berkawan. tapi kebiasaannya ia akan bermula sedikit demi sedikit. Mungkin di awalnya si dia akan minta lelaki tersebut hadiahkannya telefon bimbit sahaja. tetapi selepas itu sikit demi sedikit dia mainkan peranan.
(ha! lau mntk topupkn pn kategori pisau ckur tau.. len kli topup sndri.. unless dorg mmg nk support.. kah,kah.kah.)

7. Tidak ada perasaan cemburu ataupun mahu mengakhiri hubungan dengan perkahwinan. tidak kisah walaupun tahu lelaki itu sudah berkahwin asalkan banyak harta perempuan pisau cukur tetap akan goda sampai dapat.
(oish~ y botak pown ko sapu.. xptut.. goli den~ euw~)

8. Mudah untuk di bawa ke mana-mana sahaja tanpa ada sebarang sekatan. Apa yang penting tempat yang dituju boleh memberi banyak manfaat padanya contohnya bershopping.
(oit~ cne y mmg ske jln2... aku pn ske jln jge.. tp bkn psau ckur or gelitte ma~)

9. Akan merahsiakan latar belakang keluarganya. Walaupun kamu sudah berkawan dengannya hampir 2 bulan. tetapi kamu masih tidak tahu dari mana asalnya dan siapa ibu bapanya. Apabila di tanya dia lebih suka mengelak.
(hah!!! tkut kantoi la tuh )

10. Apabila lelaki yang dikikisnya sudah tidak boleh beri apa-apa manfaat padanya lagi. dengan mudah dia mencari kesalahan lelaki tersebut. Biarpun apa yang dikatakannya tidak masuk akal. tapi alasan-alasan yang di ciptanya memang sukar untuk dibidas.

ishk2... xptut... tp rmaida kn gadis jd cni.. sygnye. mde, cntek tp jd psau ckur.. p la jd msin prut klape ke,, blender ke, npe la pilih pisau ckur jgk.. musykil sguh aku.. 1 lg ni bkn sje tuk gurls k coz llki jnis gigolo, gigolok ni pon ade jgk y pisau ckur.. oish.. sme2 kte elak kn dri dr terjebak dlm kncah pisau ckur ni. mrilah kte jd tv y sntiase mnayang dri.. ops slah.. mrilah kte jd rdio dgn mmbri nsihat pd shbt2 y ade kriteria sprti d ats... da~

0 comments: